8.06.2015

Foam Rolling


Throwback Thursday got me like {crying emoji} See that little white spot on his head, it's just a random spot that won't tan like the rest of him! hahhaha, the dr said it would go away, let's hope, he can't stay bald forever.


This cheered me up a bit though, a good reminder that my hard work pays off. That muscle came not only from the gym, but me feeding it right. 

Last night I got up the courage to do my first broadcast on Periscope, I think the concept is great and it was actually a TON of fun to interact live with some of you. The only thing that bugs me is that when I go back to watch an old broadcast I can't fast forward and I don't always have time to sit through a whole video. I'm going to look into a bit more, maybe I could use it for smaller audiences - say just the ladies in my challenge group or something like that. I think you can go to WATCHONPERISCOPE.COM and search for skinnymeg - it's blocked at work so I'm not sure if that works. 


This one showed up, you never know what she's going to confess on camera LOL. Sheesh. Someone block YouTube on her iPad!


I've been meaning to make a demo video on my daily foam rolling routine, I'm not a huge fan of talking videos because I say ummmm wayyyyy to dang much. Sorry, I'll try to knock that shit off LOL

Also, I haven't even re-watched this, I legit just recorded and uploaded so hopefully it make sense.




10 comments :

  1. Random - one of our male best friends had a white spot on his head growing up and the hair that grew in was white! So he has jet black hair with a white spot in the back. Chicks dig it! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. My 14-year-old had a white untannable spot on her head as a baby...she now has white hair growing from that spot as well.

      Delete
    2. that could be kinda cool!! Time will tell!

      Delete
  2. Your scope was SO fun last night! We got to see more of your personality (voice intonation, etc.). It made me love you even more! I totally know who you're talking about with following certain fitness people on IG and liking their posts but the live time periscope showed a different side to them and it wasn't as favorable. You are even MORE fun now that I've seen you in live time!! XO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yay! Thank you, it really was pretty fun to interact that way!

      Delete
  3. I was able to catch the first periscope about an hour after you posted and then watched this video today - I love that you seriously are exactly like the way I viewed you from reading your blog. Like you said in one of your videos, some people just aren't what you perceive them to be. Thanks for giving us a glimpse into your life! I have a large foam roller at home, I will have to try to get closer to my IT band.

    ReplyDelete
  4. Oh my goodness! Where did you get the #cutestbabyever onesie???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh geez, I think at a flea market but I bet you could find one on Etsy!

      Delete
  5. It's actually a birthmark. Yes the hair will be very light in that spot. And won't hold color. Ever. There. Not that he would need it. Lol

    ReplyDelete

Make my day and leave me a love note!

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Design by Smitten Blog Design