1.19.2012

Miss Madison

Mothering a toddler is very demanding, somedays I want to pull my hair out in frustration and others I want to eat her fat cheeks.


She's really in to dressing up, princesses, Belle, and make believe right now.








If only she was this well behaved and cute every day :)

13 comments:

  1. these are the sweetest pictures! i love it! these moments are the best- i love catching emmy with her babies all set up with a tea party and having conversations with her dolls.

    ReplyDelete
  2. She is too cute! I have a 4 year old and a one year old. I love that little tea set!

    ReplyDelete
  3. Oh, she is so adorable! I totally agree with everything you said.

    ReplyDelete
  4. You've got yourself a beautiful girl there, momma!

    ReplyDelete
  5. Omg she is precious. I have a 12 week old and I feel the same way about the pulling out hair and eating her fat lil cheeks. Too cute!!

    ReplyDelete
  6. She's so sweet! I feel your pain though!!! One might I want to put her in time out, the next I'm hugging and kissing her sweet cheeks!

    ReplyDelete
  7. Aw! Madison is soooo cute! She makes me wanna have a girl, too! :)

    My kid cracks me up. Yeah, sometimes I just wanna nibble his squishy little arms and others I wanna pull my hair out. The other day he was JUMPING up and down on the couch.

    I looked at him and HE said "Jackson - sit down!" I started laughing so hard b/c I know that's what I sound like, but he told HIMSELF to sit down. LOL. Kids...

    I love being his mommy...

    ReplyDelete
  8. Aw, she's adorable!!! I know what you mean about wanting to pull your hair out though!! Ha!!

    ReplyDelete
  9. What a little sweetheart with her tea set and Belle doll!

    ReplyDelete
  10. OMG, My 1st time around your blog, and I love it :) I know this sounds silly, but i was feeling soooo down, now i am smiling :)

    ReplyDelete
  11. Too cute, reminds me of my daughter Madison.

    ReplyDelete

Make my day and leave me a love note!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...